Музикальна парфумерна пауза №9

22.08.2025 ⏰ 21:53
Рейтинг статьи 4.7 ★★★★☆ голосов:13
👁 Данную статью прочитали 127
количество комментариев:

Надихнувшись постом YLola про Shalimar і вирішила пошукати рекламні ролики цього легендарного аромату. Дуже цікаво було простежити, як змінювалося його позиціонування з часом.

Ось Shalimar на початку 80-х з гламурним ✨ і трохи вінтажним шлейфом. В жінці у ролику є щось кошаче.

А ось він у кінці 80-х елегантний luxury-style. Ролик, втім, проста, позитивна і навіть трохи гуморна історія.

В кінці 90-х Shalimar еротичний. Витончена, але сильна жінка.

Середина 2010-х - нарешті східна історія Shalimar.

Один аромат і стільки різних проявлень, історій.

Який образ вам ближче? Яким є образ Shalimar для вас сьогодні?


Поделиться Telegram Viber twitter email

Комментарии к статье Музикальна парфумерна пауза №9

Аватарка користувача Aтaaaa
23.08.2025 ⏰ 00:46

Скажу так: каждому из нас, живущему в том или ином временном отрезке с его уникальными особенностями, событиями, явлениями, ближе та из представленных здесь реклам-концепций, которая соответствует его личным предпочтениям, постоянным и даже сиюминутным фантазиям и желаниям, а также требованиям-веяниям данного периода времени. И как же чудесно, когда можно примерить каждый из этих образов, да хоть все сразу. За такие видео отдельная благодарность.

кількість респектів: 6
Аватарка користувача clarie
23.08.2025 ⏰ 09:50

Реклама парфумерії - особливий і окремий вид мистецтва, що пробуджує нашу уяву, створює історію, малює образи, навіює певні емоції і підсвідомі бажання, які підштовхують нас до основного - бажання заволодіти певним ароматом і відчути себе в такому ж образі, а то ще й в кращому, який ти встиг сам собі дофантазувати :)) Для мене особливий вид задоволення роздивлятись відео реклами і постери, навіть якщо аромат не твій, отримуєш естетичну насолоду, поринаєш у якісь спогади чи мрії і неочікувано згадуєш якийсь інший парфум чи вимальовуєш бажаний у задану картинку і атмосферу :). Фантазія - дивна штука)) Дякую за отримане задоволення💐😌

Погоджуюсь, що остання реклама найбільше відображає і історію, і суть аромату (хоча ролик дещо задовгий як для показу по ТВ, наприклад), але гарний.

Суб"єктивно мені найбільше припав до смаку ролик кінця 80х - невимушене, елегантне і грайливе приваблення по-французьки))

кількість респектів: 8
Аватарка користувача OlenaOleks
23.08.2025 ⏰ 17:33

Дякую 😘 Це дуже цікаво

кількість респектів: 2
Аватарка користувача CBRCleopatra
23.08.2025 ⏰ 21:56

Дякую за можливість порівняти різні рекламні ролики, було повчально. Стосовно останнього ролика у мене є кілька ( можливо, трохи запізнілих пропозицій - років на 15 :). От якби бюджет був рівно такий, як у минулих 15-20 секундних відео, а не мільйонний, вартий художнього блокбастеру, я б запропонувала залишити останні секунди цього чудового чорно-білого фільму, з місця, коли з платформи на воді видно, як гордовито піднімається з води Тадж- Махал. Головну героїню категорично поміняти, бо образ Мумтаз Махал пасував би лише Айшварії Рай ( вже відомій на той час). Флакон у кінці категорично не показувати ( бо це повинно було б стати інтригою). Тільки за такої умови, плюс флакон чорного кольору, хоч трохи був би виправданий скажений рекламний бюджет. До речі, зашалімарити молодих і багатих наташ не вийшло, бо молодіжна версія замість буквального значення " володарка садів" виявилася " володаркою кавʼярні - кондитерської".

PS Дрібку перця додам. Велика історія кохання дійсно виглядає епічно. Чоловік дійсно любив свою жінку нестямно ( хоча вона була третьою, уславилася як доброї вдачі і розумниця).Ну а те що почала з 20-років народжувати дітей, всього 14, та ще й померла від післяродової лихоманки, теж вважалося проявом кохання -як на мене, її життя виглядає сексуально лише у ролику.

PPS Не знаю як, але простий допис про парфум може викликати ланцюгову реакцію думок. Той неперевершений Тадж-Махал, оспіваний у віршах і поемах, було збудовано за рахунок 2 мільйонів життів простих індійців, що зубожіли і померли від голоду ( внаслідок марнотратства вбитого горем Шах-Джана). Будівництво цього дива обійшлося майже в $ 1 мільярд в перерахунку на сучасні ціни. І як завжди в історії і навіть нашій сучасності, від карколомних і інколи божевільних ідей впливових особистостей потерпають мільйони простих людей.

кількість респектів: 7
Аватарка користувача Asedo
23.08.2025 ⏰ 22:06

Атаааа,

согласна, реклама всегда представялет определённый образ, а мы уже соотносим его со своими вкусами, фантазиями и настроением.

Интересно, что восточный флёр, который часто связывают с Shalimar, в роликах 80-90-х почти не проявлялся. Там больше акцент на гламур, блеск. Женщина Shalimar это успешная, уверенная в себе жительница мегаполиса, которая знает себе цену.

Видимо, именно такую аудиторию бренд тогда хотел привлечь — женщин, для которых аромат был не столько сказкой Востока, сколько символом силы, независимости и яркой привлекательности. Веяние эпохи.

Рада, что понравились ролики )

кількість респектів: 3
Аватарка користувача Asedo
23.08.2025 ⏰ 22:23

Clarie,

так, реклама завжди має на меті дати споживачам можливість «доторкнутися» й відчути себе частиною бажаного образу. У 80-90-х Shalimar презентує різні іпостасі успішних жінок, кожна з яких має власну силу й характер, які ніби підкреслює сам парфум.

Мені особливо теж імпонує життєрадісна історія з ролика кінця 80-х. А ще, «котячий» образ початку 80-х. Хоч я й не жінка-кішка 😊, але в ньому є щось дуже «шшшшалімаааааарівське» 😊.

Рада, що ролики теж вам сподобалися!

кількість респектів: 1
Аватарка користувача Asedo
23.08.2025 ⏰ 22:24

OlenaOleks,

дякую за увагу до допису. Рада, що сподобався ) Це дійсно цікаво - подивитися в історію рекламних Образів парфумів.

кількість респектів: 1
Аватарка користувача Asedo
23.08.2025 ⏰ 23:36

CBRCleopatra,

згодна з вами.

У 2013 вийшло одразу три нові аромати Shalimar - Indes & Merveilles, Ode à la Vanille Sur la Route du Mexique та Parfum Initial L`Eau Si Sensuelle. Це супроводжувалося масштабною рекламною кампанією з величезним бюджетом. Ролик мав дві версії - коротку (3 хв) і цю, повну (5 хв).

Поділяю думку, що вибір героїні був, м`яко кажучи, суперечливим. Я бачу радше спробу «зіграти» на популярності топової супермоделі, ніж влучити в саму суть легенди. І, напевно, образом головної героїні намагалися не заходити в занадто східну історію. Тож, образ вийшов радше юної наложниці з гарему. Красиво, еротично, тілесно.

Цілком погоджуюся, що Айшварія Рай могла би ідеально підійти для образу Мумтаз Махал, жінки витонченої та величної східної краси, поруч з якою відчувають «найчистішу з усіх людських насолод», заради якої створюють «райські сади» і шукають найрідкісніші скарби світу.

Можливо, для рекламного ролика ці пропозиції видаються занадто складними ))) а, для реклами сюжет має бути максимально простим і зрозумілим для більшості. Але, наскільки ж красиво це могло б виглядати!

Дякую вам за те, що поділилися своїми думками і творчим баченням.

кількість респектів: 1
Аватарка користувача Asedo
24.08.2025 ⏰ 21:50

CBRCleopatra,

згодна з вашими PPS також.

Божевільні у всіх сенсах ідеї правителів завжди відбивалися на долях людей - і в історії, і сьогодні.

У краси і парфумів теж є прихована сторона, над якою ми, зазвичай, не замислюємось. Нещодавно натрапила на інформацію, що збір квітів для парфумів часто тримається на дитячій праці. Ми захоплюємося ароматами, обговорюємо нюанси й шлейфи, а все це починається з того, що десь в Індії чи Єгипті дитина збирає жасмин буквально за їжу, замість того щоб ходити до школи. Перепрошую за сумну нотку.

Дуже вдячна вам за думки, якими ви ділитеся. Бо ці дописи - не лише про аромати, а й про життя. І якщо вони викликають роздуми, рефлексію у тих, хто їх читає, значить це щось більше, ніж просто коментар. Дякую!

кількість респектів: 1
Присоединится к каналу новостей kremchik.ua, чтобы быть в курсе обновлений блоговTelegramTelegram Google NewsGoogle News

Новые комментарии к статьям

Реальна історія під кодовою назвою «Афродизіак» article-image Комментарий к новости
Реальна історія під кодовою назвою «Афродизіак»
vwizard 19.12.2025 06:14

Іще що подумалося - як швидко летить час! Начебто нещодавно Кірке був новим парфумом, несподіванкою, відкриттям року - а вже для когось це ностальгія, і діти, що завдяки ньому народилися, вже до школи йдуть.

П янкі аромати article-image Комментарий к новости
П янкі аромати
Aтaaaa 18.12.2025 21:06

Какие всё таки разные у нас "носы": чую всё, но только не алкоголь. Вот разве что, да и то слегка, больше как лимоны в сахаре - DKNY Women Energizing Eau de ParfumDKNY Women Energizing Eau de Parfum .

Ваніль у парфумах article-image Комментарий к новости
Ваніль у парфумах
Aтaaaa 18.12.2025 20:54

Ваніль - надихає.

Реальна історія під кодовою назвою «Афродизіак» article-image Комментарий к новости
Реальна історія під кодовою назвою «Афродизіак»
Natalya_UA 18.12.2025 13:42

Woods_desolation

О, так, Кірке - повна несподіванка і для мене) Ніколи б не подумала запропонувати їм такий аромат) Тому, коли покупці просять щось порадити з ароматів - то важко це зробити. Ніколи не знаєшь, що покупця може зачепити.

Реальна історія під кодовою назвою «Афродизіак» article-image Комментарий к новости
Реальна історія під кодовою назвою «Афродизіак»
Woods_desolation 18.12.2025 13:18

Цікава стаття, але що це про Кірке було неочікувано 😄

Облоко Тегов: ,
,
,
,
,
,