Певна, багато хто пам ятає ці глянсові сторінки у модних журналах, на яких можна було довго розглядати розкішні рекламні постери різних парфумів (що вже казати про маленькі пробнички, які зрідка, але траплялись приклеєними до сторінок). Актриса, модель чи співак починали асоціюватися із ароматом з рекламної кампанії, а настрій деяких сюжетів був настільки звабливим та приємним, що здавалося, якби можна було просто купити цей флакон - не потрібно було б жодних затестів. Бо ж відчуття, коли я дивлюсь на цю рекламу, настільки "мої" й жадані, що аромат просто не може не сподобатися.
Звісно, то був шлях проб і помилок , але воно того варте))
Я нещодавно відчула ностальгію по тим часам і тим відчуттям, тож хочу показати вам свої улюблені постери, сучасні і не дуже, та знайти тих, кому це теж подобається. Цих шикарних рекламних кампаній тисячі, тож і ви діліться улюбленими картинками в коментах, добре?
Почну з літньої тематики, бо вже спекотно, і це видається найбільш актуальним.




Продовжуючи водну тему - Kenzo Aqua Pour Homme. Ця картинка мене приваблює витонченим спокоєм. Таке враження, ніби закінчується неспішний звичайний день, і сьогодні, як і щодня, настав час звичайного споглядання біля тихої води. Жодного поспіху, лише медитативна вода - і трохи мускусу із сандалом у базі.

Берег моря, Емма Стоун та Louis Vuitton Attrape-Reves. У цій рекламній кампанії мені подобається акцент на передчутті пригод - здається, героїня Емми саме так і дивиться: азартно, жіночно й волелюбно водночас. Щодо нот - вони передбачувано гармоніюють із картинкою: цитруси, лічі, пачулі і трохи троянд із півоніями до цього ніжно-рожевого кольору.


Дуже люблю Кетрін Зета-Джонс та її участь у рекламних кампаніях Elizabeth Arden. Але ці постери - найкращі, як на мене. Elizabeth Arden Provocative Woman із слоганом "Чоловіки розтануть" (і одразу зрозуміло, що то за вода під її ногами) та
Elizabeth Arden Red Door - "Зроби вхід". Аромати, до речі, дуже жіночні і гарні, як на мене)

Ну, тут зрозуміло, чим мене цей постер привабив - авжеж миле кошеня і співзвучність із брендом) Мімішність реклами Miu Miu L`Eau Rosee зашкалює. До речі, як на мене - чудовий парфум на весну і літо. Для мене він більше квітковий, ніж смородиновий, але певна, що кожна знайде своє)


Гіпнотичні (перепрошую за банальщину) Дарія Вербова та Клайв Оуен у рекламі Lancome Hypnose та
Lancome Hypnose Homme. Але ж дійсно погляди класні, дійсно пробувати аромати хочеться. Саме з цієї реклами я придбала ще у 2000-х - наосліп, бо як інакше - Гіпноз для себе, і він і зараз є одним із найулюбленіших.

Якщо вже про ностальгію, то як без цього постеру? Аромати Dolce & Gabbana із найпопулярнішими моделями - ну, по-перше, це красиво... Як на мене, не дуже співвідноситься із ароматами, але можливо, справа в тому, що ту ж Імператрицю я спробувала буквально років шість тому. Можливо, якби відчути аромат у його часі (і своїй юності), то й враження були б інші.




Дуже люблю рекламні арома-кампанії Jean Paul Gaultier - звісно, сюди принесла не все, що варте уваги. Парфуми від Готьє також люблю ніжно, принаймні, жіночі, бо вони східно-солодкі, густі та зваблюючі... Як і реклама)

Чарівне фото Кейт Уінслет авторства Пітера Ліндберга у рекламі Lancome Tresor. Мені здається, тут стільки спонтанності, природньості, буденності і водночас любові, що цей аромат неможливо не хотіти. Героїня Кейт так дивиться на, певно, чоловіка, що це зачаровує. До речі, парфумер Софія Гройсман надихалася безсмертною "Касабланкою" під час створення цього парфуму.


Трошки відійдемо від теми людської краси, внутрішньої й зовнішньої, до захоплення природою. Рекламні постери Memo та їх розкішні варіації на тему шкіри - мистецтво. Кожна з фото - ковток свіжого повітря, відчуття волі й простору, карколомні пейзажі, і завдяки цьому хочеться хоча б потримати цей стримано-тваринний флакон у руках. Не знаю, чи можна осягнути всі звучання шкіри від цього бренду, але ж бути дотичною до цього - велика спокуса :)

Повертаючись до теми жіночності, повертаюсь до Juliette Has A Gun - максимально лаконічна і водночас зваблива реклама. Червоний лак, зброя, оголені зап ястя - все це інтригує й не потребує додаткових прикрас. Як, власне, й аромати цього бренду - зокрема, популярний й багато у чому універсальний Juliette Has a Gun Not a Perfume із амброксолом, що розкриється на кожній жінці по-своєму. І лише тоді темрява розвіється. Можливо...)

Цю рекламу Giorgio Armani Si я люблю через відображення різних іпостасей жінки. Думаю, надзвичайно важливо знайти аромат, що будет відображати, на мою думку, саме мене - не привід, з якого я вдягла костюм чи вечірню сукню, не контекст або компанія, з якою я проведу сьогоднішній вечір, не гарний тон або будь-що інше. Лише те, якою я себе знаю. Думаю, у кожної з нас це свій парфум, у мене це не Si, але ж концепція мені надто подобається)))

Анжеліна Джолі у серії постерів Guerlain Mon Guerlain Eau De Parfum просто розкішна, але ж я обрала саме це фото. Здається, в цьому є якась довершеність - окреслені лінії, гра тіні і світла, і на додаток - вважаю, що Джолі справді пасуватиме Мон Герлен та всі його фланкери.



Ну і наостанок трохи особистого. Захоплююся моделлю Крісті Тарлінгтон (певно, знаєте її з реклами Maybellin New York), і дуже люблю її роботи у кампаніях Calvin Klein. Тому цей пост без неї просто не могла залишити)
Буду дуже рада, якщо поділитеся своїми улюбленими постерами з реклами парфумів. Звісно, у мене ще є пару тон збережених картинок, але ж і так забагато умістила сюди.