Першим етапом виготовлення парфумів є вилучення ароматних масел з рослин . Після того , як пара та олія будуть конденсовані , олія видокремиться від води і буде зібрана . Тисяча кг. квітів можуть знадобитися , щоб отримати лише один кг . ефірної олії , що частково пояснює , чому багато парфумів такі дорогі . Потім олії позбавляються спиртом , який також служить фіксатором , надаючи ароматом їх тривалий ефект , затримуючи випаровування . Потім розчин залишають в спеціальних горщиках з міді перед охолодженням , щоб смоли осіли . Далі йде процес фільтрації , і останнє , але , звичайно , не менш важливе , упаковка .

Вчені , які експериментують з різними матеріалами , щоб придумати приємні аромати , називають парфумерами . Так само , як музиканту потрібен хороших слух , парфумеру потрібен хороший ніс ! Різні компанії вибирають собі парфумерів , або , як вони люблять їх називати , « носів « , але , як правило , кандидати залишаються учнями мінімум 6 років . Хороший « ніс « повинен бути прискіпливим хіміком і творчим художником .
Жак Польж (Jacques Polge): Довголітній головний парфумер Chanel.
Олів`є Польж (Olivier Polge): Син Жака Польжа, також парфумер Chanel.
Франсуа Дюмаші (François Demachy): Головний парфумер Dior.
Тьєррі Вассер (Thierry Wasser): Головний парфумер Guerlain.
Жан-Клод Еллена (Jean-Claude Ellena): Раніше був головним парфумером Hermès.
Анн Фліпо (Anne Flipo): Відома парфумерка, яка працювала з багатьма брендами.
Софі Лаббе (Sophie Labbe): Ще одна відома парфумерка, яка працювала з багатьма брендами.
Квентін Біш (Quentin Bisch): Сучасний відомий парфумер.

В наш час в парфумерії використовуються як синтетичні , так і натуральні інгредієнти . Натуральні компоненти включають екстракти квітів , листя , коренів та цитрусових . Також використовують екстракти тварин , отримані з мускусу , китів або бобра . Аромати класифікуються відповідно до концентрації ефірних масел , які вони містять . Найбільш концентрована форма , і , звичайно , найдорожча , називається парфумом . Він містить від 20 до 50 відсотків парфумерних сполук за вагою . Парфумерна вода - це спиртовий парфумерний розчин , що містить від 10 до 15 відсотків парфумерних сполук і туалетної води ( або одеколону ), від 3 до 8 відсотків . У ароматі є багато нюансів . Верхні ноти - це те , що ви відчуваєте , коли вперше пробуєте парфуми . Це триває лише від 5 до 10 хвилин . Щоб дійсно знати , чи підходить вам парфум , вам потрібно дістатися до його « серця « або середньої ноти . Зазвичай потрібно близько 20 хвилин , щоб середня нота повністю розвинулася . Базова нота - це остаточне вираження ваших парфумів , тобто аромат , що утворюється , коли аромат висох . Це запах , який затримується . Оскільки у всіх різний тип шкіри , одні й ті ж парфуми можуть пахнути на різних людях по різному .

Вивчаючи науку про запахи , люди іноді використовують аромати не тільки для того , щоб приємно пахнути , але й з надією зменшити стрес , зарядити енергією або просто підняти настрій . Ароматерапія - це практика , заснована на уявленні , що запахи можуть впливати на настрій і самопочуття . Існує також « аромахологія « , дослідження ароматами звʼязку між ароматами та психологією . Дослідження Фонду нюхових досліджень у Нью - Йорку виявило зниження стресу на 63% у пацієнтів , які проходять МРТ , коли аромат ванілі був закачаний у повітря навколо них .(smiley) Ось як ароматерапія може впливати на психіку людини : зменшення стресу та тривожності; покращення настрою ; підвищення працездатності ; покращення сну ; вплив на емоції та пам`ять .

Історія парфумерії наповнена захоплюючими історіями , від її давніх витоків до сучасних інновацій . Винахід нових синтетичних хімічних речовин та використання « абсолютів « ( концентрованих екстрактів ) такими піонерами , як Франсуа Коті , заклали основу для сучасної парфумерії .
Культові Аромати : Chanel No. 5 , з його сумішшю квіткових і синтетичних нот , є яскравим прикладом аромату , який витримав випробування часом .
Підприємницький дух : Джо Мелоун , яка створила успішний бренд , створивши власний догляд за шкірою та парфуми , є прикладом успіху в парфумерній галузі .
Роль сировини : Деякі інгредієнти , такі як масло ірису , надзвичайно рідкісні та цінні , додаючи вартості певних парфумів .
Сучасна парфумерія : Сучасні парфумери постійно досліджують нові інгредієнти , техніки та підходи , розширюючи межі створення ароматів .
Сила ольфактиків : Звʼязок між запахом і памʼяттю є потужним , як видно з того , як запахи матерів можуть втішати немовлят , коли вони знаходяться з вихователями .