Впевнена, що ми обираємо парфуми у флаконі, зважаючи на їх ароматичні властивості. Типу це є аксіомою. Проте особисто я давно зрозуміла, не тільки аромат впливає на покупку, але і зовнішній вигляд "опаковання", в якому він подається.
Власне з цього виникло до себе самої питання. А напевно мною купується аромат? Чи купуюсь на флакон? Попорсалась в своїх записах, запасах і нотатках і маю сказати, що подеколи ставала (і стаю) жертвою виробників флаконів. Саме про це писала в дописі про підсумки минулого року, коли згадувала про покупку
Chanel №5 L`Eau (Limited edition 2024) тільки через бажання мати цю П ятірку в кругленькому, як камінчик, флаконі. Але то нічого. Аромат цей люблю і користуюсь ним активно. А як щодо покупки заради флакону, без врахування аромату?
А таке було. Наведу два приклади:

Цей набір Lalique de Lalique
Lalique Lalique купила виключно заради флаконів Lalique (2003 Limited Edition Butterfly, 2004 Limited Edition Deux Coeurs і 2005 Limited Edition Songe). Чи подобався мені аромат? Відверто ні: такий собі ніби звичайний квітковий, жіночий, але, як на мене, позбавлений індивідуальності. І що? Це завадило купити ТРИ флакончики, які окремо не продавались? Анітрохи. Погралась з красою, надивилась, і... флакончики змінили власницю на ту, яка любила власне аромат.
Та сама історія повторилась із
Nina Ricci L`Air du Temps . Невимовна краса лаліковського флакону парфумів просто не дала шансів мені пройти повз. Так, я знала аромат, прекрасно розуміла, що то не моє: квітковий, трохи ретро, однозначно не модний, дзвінкий, з вираженою на мені гвоздикою, але... Пригорнула голубків, награлась, надихалась, а по тому подарувала подрузі.

Думаю, з цих лише прикладів є зрозумілим, що мною можна "манітулювати" красивим флаконом. А чи можлива ситуація протилежна, коли аромат подобається, а флакон... страшненький? Що тоді? Купити, не задивлятись і користуватись? Чи не купити?
Рішення НЕ купити мною також приймалось. Це сталось, зокрема, з
Narciso Rodriguez Musc Noir Rose For Her До речі, рекомендую звернути на нього увагу: троянда з мускусом і ваніллю зважено поєднані, не дратують, нормально для офісу, жіноче і не вичурно. Але флакон і кришка, коли взяла в руки, здались дешевими, попросту нецікавими до такого ступеня, що відмовилась додати в колекцію. Можливо, не настільки закохана в аромат? Бо
Tiziana Terenzi Kirke все ж таки маю у флаконі, хоча не скажу, що обожнюю блискучу золоту поверхню.
Чи можу сказати, в такому випадку, що прості за формою флакони не сприяють бажанню пригорнути їх до себе? І знов таки ні. Маємо силу силенну скляних флаконів паралелепіпедів (або наближених до них), які залюбки потрапляють на наші полиці:


Так само, як серед складних форм флакону також не обов язково обирається найбільш розцяцькована.

Три флакони
Paco Rabanne Million Gold 30, 50 і 90 мл. Мій особистий вибір - 30 мл. Додаткові фейково золоті пластикові деталі великих флаконів не надали їм цінності, а, здається, навпаки. Хоча сам аромат вартий уваги: він як квінтесенція сучасного люксу. Трендові лаванда і ваніль, проте розбавлені мускусом і білими квітами, з якимсь металізованим "присмаком". З усього, що я тестувала у Paco Rabanne, цей "мільйон золота" сприймається найкраще.
Так що ж більше впливає на рішення додати флакон до колекції? Як бачите, в моєму випадку важко дати єдину відповідь. Оптимальним для того, щоб вплинути на моє рішення, є варіант оформити вподобаний аромат у флакон, який милуватиме око на поличці. Проте є й інші варіанти: отримувати задоволення від вигляду флакону, без користування ароматом (поодинокі випадки, і найчастіше цей флакон все ж зникає з мого парфгардеробу) або користуватись парфумом, не зважаючи на форму (але шансів потрапити до гардеробу менше).
А що для вас є більш важливим? Наперед дякую за ваші думки.
З повагою, Світлана
П.С. Всі фото, крім останнього, промоційного, мої особисті.
