Дякую автору за мандрівку в минуле)) Читала і згадувала своє власне.
Щодо каталогів - пригадалося, як герой фільму про кучеряву Сью натирав себе ароматизованими сторінками з журналу)
В мене дещо схожа історія. За кілька років стрімкого занурення у парфумерний всесвіт в мене були різні періоди пізнання, захоплення та розчарування. Ароматами, брендами, напрямками, нотами та парфумерами. Це абсолютно природний процес.
Щодо теми статті дозволю собі висловити особисту думку. Як на мене, сьогодні так звана "ніша" вже майже пройшла етап епатажу та хайпу (латекс, асфальт, бензин та фізіологічні виділення, та ще й під соусом з "сонячних нот", ви розумієте, про що я))) та знаходиться десь на стадії повернення до простоти та природності. Все в цьому світі має циклічний розвиток. Тим більше, що певна кількість брендів, які ще кілька років тому гордовито зараховували себе до нішевих, стрімко зкотилися в люкс (жодним чином не хочу образити поціновувачів гарних люксових ароматів, слово "зкотилися" використане виключно для визначення самого процесу), та й серед люксових брендів зараз спостерігається тенденція до застосування парфумерних конструкцій та маркетингових прийомів, які раніше були властиві здебільшого для ніши.
Можливо, попереду нас чекає поява принципово нових концепцій та напрямків, хтозна. Хоча, особисто мені важко уявити, чим іще можна зацікавити та привабити сьогоднішнього споживача.