Немає сенсу засмучуватись з приводу The Night. На цей раз Frederic Malle безсоромно копіює Ajmal Mukhallat Shams. Нажаль, бренд продовжує виставляти несорозмірні ціни за свої флакони, пхаючи в них звичайне "хімло". Неймовірно переоцінена марка. Чи є в нас сумніви, що Ропіон не зможе пояснити чим його хінді уд дорожче, ніж хінді Аджмала? При тому ми всі розуміємо - у Назіра досвід тут надзвичайно глибший. Безпосередьно квітковий блок краще залишити хроматографу, там також багато цікавого. Не потрібно робити фантастичних витрат, з фанатичною вірою в звичайний маркетинг. У Маля працюють парфумери класичної французької школи, звісно вони не відкривають схід наново, не створюють, щось неймовірно оригінальне, а просто йдуть вже давно відомими шляхами.