Вадим , дякую за покупку , Вашу довіру та увагу до моєї вітрини ! Хай 2025 рік подарує МИР ТА ПРОЦВІТАННЯ , безліч щасливих моментів та здійснення найзаповітніших бажань ! Нехай в серці буде любов, а на душі спокій ! 👍
Покупаець сплатив НЕОБРОБЛЕНЕ замовлення, так як мав мої реквізити, бо це вже було не перше замовлення з моєї вітрини!
Я не встигла зняти флакон з вітрини, якраз на той момент змінився залишок і я всіма можливими способами намагалася зв'язатися з покупцем, щоб повідомити про зміни і про те, що розпивати і продавати флакон не буду, навіть телефонувала (безуспішно)
Не дивлячись ні на що , як тільки вдалося зв'язатися, покупець дуже просив продати йому цей флакон і ще й терміново відправити!
Я по-людські пішла назустріч, надала всю відповідну інформацію про ціну, досить приємну , про залишок, всі реальні фото !
З впевненністю, що все влаштовує, замовлення було відправлено в той же день! І як дивно замість подяки отримати гнівне смс, після чого знов мої відповіді залишилися непрочитанними 🤷♀️, де я вдруге все пояснила і навіть запропонувала повернення флакону !
Ніякого зворотнього зв'язку, повне непорозуміння !
Досвід мені в скарбничку, треба бути обережніше на майбутнє!
Моя совість абсолютно чиста , всіх благ ! 👎