Відправивши реквізити до оплати, ОБОВ'ЯЗКОВО змінюємо статус замовлення на "Чекаємо на надходження грошей" і зберігаємо зміни! Якщо замовлення залишиться зі статусом "Нове замовлення не оброблене" - ваш замовник зможе його продовжувати редагувати, що може внести плутанину.
Після отримання оплати змінюємо статус на "Клієнт підтвердив/проплатив замовлення" або "Товар на місці, підготувати відправку" - клієнт може перевірити свій статус обробки замовлення на своїй сторінці та бути спокійним, що його гроші дійшли і ви контролюєте ситуацію, готуєтеся до відправки.
Після відправки товару через транспортні компанії ОБОВ'ЯЗКОВО впишіть номер декларації в сусіднє поле замовлення (не забуваймо зберегти!). Також є можливість надіслати SMS з номером декларації вашому клієнту. Клієнт може перевіряти статус перевезення товару у своєму особистому кабінеті в онлайн режимі (Нова пошта та Укрпошта)
Статус замовлення ОБОВ'ЯЗКОВО змінюємо на "Товар доставлений, замовлення закрите". Після цього покупцю автоматично зараховується досконала купівля товару – це використовується для розрахунку рейтингу користувача. УВАГА! Після закриття замовлення будь-які зміни його неможливі! Тому всі дані декларації тощо вписуються до закриття! 👎