Неоплачене замовлення. Я зазвичай не оцінювала б угоду. Але бронь користувач тримала 10 днів, аргументуючи тем, що не визначилася, плюс питання по інших залишках. Потім бачу, що замовила в іншого продавця. На моє питання про оплату- тиша. Бачу, що багато відміток проблемного клієнта. Треба серйозніше ставитися до чужого часу. Не маєте намірів купити конкретний товар-не бронюйте. Ще можна просто вчасно попросити відмінити бронь, а не ігнорувати продавця.P.S.Я писала, і Ви бачили мої повідомлення. Свою причину відгуку я вказала вище 👌
🌹Дуже вдячна за Ваше замовлення,довіру і приємне спілкування!Бажаю лише гарного ароматного настрою!Мої найкращі рекомендації чуйній і вдячній дівчині-покупцю! 👍🌹✨ 👍